Urządzenia mobilne: zapytania w wyszukiwarce, a przełożenie na transakcję

Badania zajmującej się marketingiem SMS firmy Slick Text pokazują, że liczba wyszukań na urządzeniach mobilnych wzrosła pięciokrotnie w ciągu ostatnich dwóch lat. Rezultat tego wzrostu to 90 procent wyszukań kończących się zakupem lub wizytą w sklepie.

Badania pokazują, że spośród pięciu zapytań w wyszukiwarkach aż trzy dokonywane są przy pomocy urządzenia mobilnego, a 95 procent zapytań na urządzeniach mobilnych dotyczy odnalezienia najbliższej lokalizacji danej firmy.

korzystanie z wyszukiwarki

 

Ważnym jest również czas ładowania strony na urządzeniu mobilnym, gdyż aż 71 procent badanych liczy na to, że strona na urządzeniu mobilnym załaduje się tak samo szybko jak na komputerze stacjonarnym lub nawet szybciej.

ładowanie strony

Kolejnym ciekawym wnioskiem z badań jest zachowanie użytkowników, jeżeli chodzi o odczytywanie SMSów. Aż 98 procent użytkowników, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie SMS-ów, odczytuje je, a 95 procent odczytuje wiadomość w ciągu 5 minut od momentu otrzymania.

Źródła:
http://www.slicktext.com/blog/2013/10/mobile-search-today-infographic/
http://evigo.pl/raport-90-zapytan-w-wyszukiwarkach-mobilnych-konczy-sie-transakcja/

http://www.freepik.com

Dodaj komentarz