Media4U z nową specjalizacją: Reklama w Zakupach Google

Do naszego statusu i profilu Partnera Google została dodana nowa specjalizacja. Reklama w Zakupach Google to kolejna dziedzina, w której nasi specjaliści potwierdzili swoją wiedzę i umiejętności dot. obsługi sektora e-commerce.

Zdobywając nową specjalizacją musieliśmy wykazać się posiadaniem przez pracowników odpowiednich certyfikatów i dodatkowo zadbać o odpowiednie parametry skuteczności i wydatków w prowadzonych kampaniach. Skuteczność została oceniona na podstawie wzrostu przychodów naszych klientów z reklam produktowych i liczby reklamodawców korzystających z tej usługi. Wydatki na reklamę produktową w Google potwierdzające zdobytą specjalizację musiały w ciągu 90 dni wynieść co najmniej 10 000 USD. Udało nam się w ciągu badanego okresu kilkukrotnie przekroczyć ten próg.

Nasza nowa specjalizacja obejmuje konfiguracje konta Merchant Center i pliku danych o produktach oraz tworzenie i zarządzanie kampanią produktową Google Ads. Jest to rodzaj promocji skierowany do sklepów internetowych, ponieważ polega na przedstawieniu oferty konkretnych produktów, które można nabyć online. W starszej wersji wyszukiwarki Google kampania zakupowa wyświetla się głównie na górze strony pod polem wyszukiwania oraz po prawej stronie, obok wyników wyszukiwania. W najnowszej wersji katalog miejsc gdzie eksponowane są Zakupy Google został poszerzony i obejmuje: sieć wyszukiwania, sieć reklamową oraz YouTube.

Reklama Zakupy Google

 

Dla naszych klientów nowa specjalizacja Media4U oznacza wysoką skuteczność naszych działań, która została zmierzona, sprawdzona i potwierdzona przez Google. Zdobywając coraz to nowsze umiejętności w reklamach Google musimy stale zwiększać nasze wydatki a przygotowane przez nas kampanie muszą cechować się jeszcze większą efektywnością.

Dowodem posiadania certyfikatu są przyznawane przez Google plakietki, które potwierdzają również, że specjaliści prowadzący kampanie Google posiadają odpowiednie do tego certyfikaty. Media4U uzyskało najwyższe potwierdzenie kompetencji łącznie aż w 4 obszarach: kampanii mobilnych, w sieci wyszukiwania i reklamowej oraz zakupach. Posiadanie przez daną firmę określonego certyfikatu można sprawdzić na oficjalnej stronie Google.

Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób możesz zareklamować swoją ofertę w Google Zakupy? Dowiedz się więcej o naszej usłudze tutaj.

Logo Google Premier Partner

Dodaj komentarz