Pollena Ostrzeszów wdrożyła e-commerce od Media4U

Biały Jeleń i Dzidziuś to marki znane od pokoleń. Produkująca je Pollena Ostrzeszów liczy, że dzięki nowej platformie e-commerce zrealizowanej przez naszą agencję, tradycyjne produkty znajdą większe grono klientów.

Tradycja ostrzeszowskiej chemii domowej i kosmetyków sięga 1940 r. gdy w dawnej stolarni uruchomiono pierwszy zakład. Zaraz po wojnie przystąpiono do produkowania zasypek dla dzieci i syropu na kaszel. Obecnie jednak największą rozpoznawalnością cieszy się mydło Biały Jeleń produkowane nieprzerwanie od 1954 roku. Firma, dostrzegając potencjał dodatkowego kanału sprzedażowego, powierzyła nam projekt i realizację nowej platformy umożliwiającej zakupy online.

Zdecydowało nasze wieloletnie doświadczenie oraz bardzo dokładna analiza tego w jaki sposób ma być rozwijana sprzedaż online. Dzięki temu mogliśmy zaproponować rozwiązania, które powinny zapewnić firmie odpowiednią przewagę konkurencyjną – mówi Damian Sinior, Sales Director Media4U.

Ważną zmianą w komunikacji marketingowej Polleny Ostrzeszów stało się również ujednolicenie wizerunku. Nową platformę e-commerce połączono z serwisem korporacyjnym dbając o spójność przekazu. Dziś portfolio Polleny Ostrzeszów obejmuje marki: BHP, Biały Jeleń, Dzidziuś, Dr Reiner, ForFamily i Komfort.

Pollena Ostrzeszów posiadała już wcześniej sklep online jednak nie spełnił on pokładanych w nim nadziei – mówi Joanna Wojtan, Project Manager odpowiedzialna za nowe wdrożenia w Media4U. – Zaproponowaliśmy Klientowi nowoczesny layout, który ułatwia poruszanie się po serwisie. Intuicyjna nawigacja oraz pełna responsywność sprawia, że Klienci chętnie odwiedzają serwis. Zmiany objęły także system CMS, dzięki czemu znacząco usprawniliśmy proces realizacji zamówień – podsumowuje Joanna Wojtan.

Najnowsza realizacja Media4U dla Polleny Ostrzeszów dostępna jest pod adresem: https://pollena.com.pl

Dodaj komentarz