Media4U z certyfikatem Google Partner Premier

Najwyższe wyróżnienie dla Media4U przyznano za prowadzenie kampanii mobilnych oraz w sieci wyszukiwania i reklamowej. Certyfikat Google Partner Premier to świetna wiadomość przede wszystkim dla klientów Media4U.

Wydatki na reklamę pod kontrolą

Światowy gigant Mountain View przykłada wielką wagę do jakości usług reklamowych. Treści reklamowe, które widoczne są podczas korzystania z wyszukiwarki Google oraz w wybranych przestrzeniach innych serwisów znają zapewne wszyscy użytkownicy sieci. Dla firm to doskonały sposób na dotarcie do klienta, ale nie wszystkie kampanie reklamowe są jednakowo skuteczne. Mimo że reklamę w Google można przygotować samodzielnie, większość przedsiębiorców decyduje się skorzystać z pomocy profesjonalistów. – To logiczny krok, bo konkurencja jest ogromna. Certyfikowani przez Google specjaliści zadbają o to, by przy jak najmniejszym budżecie uzyskać najlepszy możliwy efekt. Różnice między amatorską a profesjonalną kampanią polegają m.in. na tym, co możemy dostać za tą samą kwotę. Te same pieniądze mogą np. rozpłynąć się w sieci bez większego odzewu, jak i posłużyć zdobyciu wartościowych leadów sprzedażowych – podkreśla Karina Modrow, Campaign Strategic Planner w Media4U.

Partner Google Premier

Aby ułatwić klientom wybór właściwego organizatora kampanii online Google wprowadziło program partnerski. Status partnera potwierdza, że firma posiada przynajmniej 1 przeszkolonego pracownika i sprawnie realizuje zadania z zakresu marketingu online. Otrzymanie go jest więc stosunkowo proste. O wiele bardziej prestiżowe wyróżnienie to Google Premier Partner, który posiada Media4U. Status ten posiada niewiele firm w Polsce, bo niełatwo go zdobyć. Poza przeszkolonym zespołem (a nie pojedynczym specjalistą) należy wykazać, że organizowane kampanie są skuteczne. Co ważne, jakość kampanii jest analizowana przez okres wielu miesięcy. Oznaczenie Premier to sposób na podkreślenie, które firmy potrafią połączyć biznesową skuteczność prowadzonych akcji z budową długofalowych relacji. Celem marketingu online jest przygotowanie takich kampanii, dzięki którym klienci będą notować systematyczne wzrosty i śmiało wchodzić na kolejne rynki. Filozofia wspólnego osiągania sukcesu zawarta jest DNA marki Media4U, którą wyraża motto: we build businesses not just websites.

Certyfikat dla agencji, korzyść dla klienta

W jaki sposób na przyznanym certyfikacie Premier korzystają klienci Media4U? Mogą oni liczyć na jeszcze lepsze kampanie. Dla wąskiej grupy partnerów Premier, Google prowadzi dodatkowe szkolenia. Uzyskane w ten sposób know-how pozwala optymalizować kampanie dla klientów w sposób nieosiągalny dla agencji bez certyfikatu. – Dzięki temu nasze kampanie budują trwałą przewagę konkurencyjną i zapewniają sklepom rosnący napływ kupujących. W branży e-commerce jest to szczególnie pożądana umiejętność – dodaje Modrow. Potwierdza to rosnące grono klientów z rozmaitych branż.

Sprawdzaj oficjalne logo

Potwierdzeniem posiadania certyfikatu są przyznawane przez Google plakietki. Są one również wskazówką, czy firma posiada ekspertów w danej specjalizacji. Media4U uzyskało najwyższe potwierdzenie kompetencji aż w 3 obszarach: kampanii mobilnych oraz w sieci wyszukiwania i reklamowej. Posiadanie przez daną firmę określonego certyfikatu można sprawdzić na oficjalnej stronie Google.

 

Dodaj komentarz